I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Sunday, January 9, 2011

9 januari 2010

arie ney ariee yg pling mmbosn kn.....urm...nothng to do....ngdap laptop je la kjenye....mmber2...suma plan nk g dtran ptg ney....aku pon join la.....kta owg ney...sumanya...cun2..haahahah (prsan la jap),,hahahhaha....antranya..nana..kak yana..kak mas..eifa..intan...n last kak.wan..appyning gler ar....mcm2 rgam....hehehehh...=)..jln pnya jln..pnya jln...dpt stu port yg mnrik nye....kta owg pon mlpk la kt ctu....nk d jd kn cter la....da la 2 owg mamat ney...sowg mat soleh...sowg mat melayu...tbe2....mat soleh ney tnya nma aku...hahahhah...glbh cam bewak aku pon...hahhhaha...scra automtik aku nyrok tpi kakwan....aku ingt die xdtg...rpanya sngkaan aku mlset..die trus dtg dok sblhaku...n......he said...'CAN I GET UR NOMBOR'...
haahhahahh....aku pon jual mhal la wey....tp...die xmo blah...aku blsh bg no bf aku...hahhahaha..rpnya....die call aku dpn2...die tkot aku tpu...so...terpksa la...aku bg no aku yg sbnr...hhuhuuh...=(....so sad.....tp kn....mmber die comel...hehehehhe..nma nya...biarla rhsia...hahhahah...yg xleh blah..mmber2 aku suma glak kt aku....smpai nangis aku d wat nya....huhuhuh...pe2 pon....arie ney...arie yg xdpt aku lpakn...hahhahahhahhaha

2 comments: