I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, May 17, 2012

mIsS

aaihikkkkk.
lma dh aku xberblog ney...mood kmlsan mlnda tetibe je mlnda aku....(bkn ke aku mmg mlas nk berblog)
kihkihkih..
actually...aku xthu dh nk wat ape..tetibe plak idea dtg bgai air ujan yg trun tnpa hntinya...ewah....
ahh....for get it....kmbli ke bntok asal...aku..sbnrnya..rndu sgt2...
korng thu ke aku miss kt spe...
haaaa.....jengjeng n jeng.....of coz la........si UNCIT ini...
taraaaaaa-->>>

korng thu x die g ane????urmmm...tlg crikan si UNcit cye...wuaaaawuaaaawuuuaaaaaaa...T_T
maaaaaaa.....nk uncitttt......oppppsssss....cowie...terlbih cudah....weeeeeeeee(ala2 angry bird gtu)
hihihi...unct aku ney...die g mncri rzki nunnnnnnnn jauh d cne.....aku cma prlu bersbor ajo.....
aku thu...die g untk bekerja.....bcoz...of me...ehhh terperasan plak....lalalalalallaala...
yg aku xthann...tgh2 syokkk lynnn...tetbe plakkkkk air mta kristal ney terjtuh plak...hahahaha...nmpk sgt krnduan yg d pncarkan itu....hahhahahha....bongek nye aku.....(cm knal je bongek tu...eh...MAKNGAH INTAN nye laaa...)...
aND LASTly...i'm really miss him so much....love u uncitt....ngihgihhhh


P/S : pngrbnan perlu dlm stiap prcntaan...ksbran jg prlu dlm prcntaan....tmpuhi nya dgn pnuh krdhaan..insyaALLAH akn berkkalan...=)


No comments: