I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, July 21, 2012

==BAHULU + PUASA==

assalamualaikum......semua....
smpna d blan Ramadhan yg pnuh mulia....sya ingin mngcap kan slamt berpuasa smua...
berpuasa dri sgi sgla2 nya...
puasa mata...
puasa lidah....
puasa tangn...
puasa perot...
puasa tlnga...n...swktu dgn nye...
jgn cri2 xposa ye....dose tau.....
hehhe...,,,
berkaitan dgn bhulu ney...aku nk prmote la kt korunk,,,,smpna nk mnymbot aidilftri slpas sbln kta puasa ney kan.....
bhulu yg ak tlg jual ney mmg sdap....xdpt d nafikan ag......aku mkn skli...pas tu nk ag...mmg terbaek la..
korunk kn thu,,,aku kn wt prt tme jual bhlu...smntra mnngu pngglan g intrview....mmg enjoy abeh la....
dgn bos nye terbaek...geng2 keje pon best....1 kpla..mmg bahulu ar...
cma aku sllu ingtkan dri aku je....jgn lbih2...aku xnk "banana fruits 2 times "...=)
apala yg aku ngrot ney..
ape2 pon....yg pnting....aku ikhlas....n...aku da niat yg btol...
mmmuah....pe2 pon...korunk suma jga dri leklok....
slmt berpuasa...yeah..


p/s : naseb baek ak xda ank buah...klu x.....makngah..nk duit raya...hehhhhehhe....berangannnnnn.......*-*
berangan je keje wafer cake ney...
=)

No comments: