I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, July 14, 2012

==BERSYUKUR==

assalamualaikum w.t.b......
hopefully suma nye chat2 blaka....
urmmm...xbnyk bnda nk cter kcuali bersyukur dgn ape yg ada...
sama ada yg lpas..atau yg akn dtg....
ALHAMDULILLAH...
jkalau itu rzki aku...ALHAMDULILLAH...
jkalau dia jodoh aku...ALHAMDULILLAH...
jkalau mereka sahabat aku dunia akhrat.....ALHAMDULILLAH...
sumanya dtg dri DIA...
suma dgaan dtg dri DIA...
DIA yg Maha mngtahui sgla prkra yg terjd...
DIA yg Maha mngtahui sgla prkra yg akan trjdi...
kita hnya prlu bersiap sdia untuk mnghdpi sgla dgaan yg akn dtg...
aku brsyukur dgn pertmuan yg trjd...
aku thu..suma yg berlku ada pnybab...
hnya dri sndri yg thu pnybbnya....
aku bersyukur...aku ada kesedaran diri..
walaupon aku xprlu mmnta ksdran org lain...
aku bersyukur...aku ada org yg aku syg...
walaupon aku xmnta org tu syg aku...
aku bersyukur..aku ada family....
walaupon berbgai2 dgaan yg dtg...
aku bersyukur dgn ape yg aku ada...
ALHAMDULILLAH........

P/S: mnsyukuri dgn apa yg ada lbh baik..drpda brbgga dgn ape yg ada...

No comments: